inicio > noticias > "COMO DOS GOTES D´AGUA" próximo estreno de Teatro Padre Coll

NOTICIAS

24 / 02 / 2018

"COMO DOS GOTES D´AGUA" próximo estreno de Teatro Padre Coll

´COMO DOS GOTES D´AGUA´ próximo estreno de Teatro Padre Coll

El próximo sábado día 24 de Febrero de 2018 se estrenará en el Nuevo teatro de La Felguera a las 20:15 horas la obra “COMO DOS GOTES D’AGUA”

Teatro “Padre Coll” regresa a sus orígenes y pone en escena una obra del autor José Ramón Oliva, al más puro estilo costumbrista. De esta manera la compañía, bajo la Dirección de Juan José Navarrete, hace un pequeño homenaje al estilo teatral en el que inició su andadura y que nunca ha olvidado.

SINOPSIS
L’acción transcurre nun pueblu cualquiera de Llangreu, tamos nel añu 1.974, en plena crisis económica y el pueblu ta enllenu de paraos.
Antón y Xuacu  son hermanos ximielgos y nun puen ser más parecíos y más diferentes al mesmu tiempu. Amás de hermanos son vecinos, y xunto coles sos muyeres, Telva y Blasa, y a pesar de les penuries económiques, llévense perbien.
Aparte d’eso, les coses tan más o menos tranquiles hasta que apaez pol pueblu Don Damián, un empresariu ya mayor, que busca un pariente perdíu cola intención de dexái  la so herencia.

La función estará enmarcada dentro del Ciclo de Teatro Costumbrista “Marino Gutiérrez” y cuenta con la colaboración del Ayuntamiento de Langreo.

compartir:
rss
facebook
twitter


te recomendamos...
C/ SAN NICOLÁS 80. 7ºD. 33210 GIJÓN ASTURIAS presidencia@feteas.org secretariatecnica@feteas.org
diseño: Think diseño, comunicación & + | programación: ticmedia.es
miembro de:

escenamateur
colaboran:

cultura asturias paraiso natural